home > mjuzik > The Shocking Miss Emerald

kontakt | search |

CARO EMERALD: The Shocking Miss Emerald (2013)

Kada se piše o Caro Emerald, točnije o njezinom drugom albumu, treba istaknuti i jednu zanimljivu činjenicu o njezinom prvom albumu koji je u Nizozemskoj proveo više tjedana na broju 1, od 'Thrillera' Michaela Jacksona. Takvu količinu uspjeha neće nikada moći ponoviti na globalnoj razini, ali zbog posebnog naleta u glazbenom izričaju sličnom njezinom, njezin drugi album je debitirao na prvom mjestu u Britaniji. Možda se takve stvare ne moraju nužno spominjati kod osvrta na album, ali u isto vrijeme pokazuju kako se pored trenutnog popularnog zvuka, jedno ovakvo ostvarenje može naći na vrhu. Od intra koji podsjeća na filmske uvode iz starijih filmova, Caro kreće s simpatičnom 'One Day' u kojoj se Caro već bori protiv raznih natpisa u novinama, negirajući ljubavne afere i navodeći da ionako nema veze za takve gluposti. Tako se formira ta jedna prisutnost dive (ali uz naklon prema filmskim glumicama) koji se prati i kroz vizualni materijal CD-a i kroz vrlo samopouzdani i gotovo nadmeni pristup pjevačice.
Na trećoj pjesmi 'Coming Back as a Man' se već okreće svojevrsnoj žalbi usmjerenoj prema muškom rodu i problemima koje nose nedorečena udvaranja bezbrojnih Romea koji ne znaju ni pozdraviti na odlasku. U pjesmi koja korištenje rime dovodi do nepotrebnih razina blesavosti, njezino rješenje je da se maskira u muškarca, spominjući brkove Errola Flynna (filmska tematika na svakoj razini opstaje i prolazi), ali završavajući stvar na jednoj čudnoj noti, ali nadam se da se tu negdje nalazi i svojevrsna ideja za ujednačavanjem spolova.
'Tangled up' je najpristupačnija pjesma za šire mase i radio puštanje, ali zbrka nepotrebnih rima i suludih riječi koje se nižu u još jednoj razočaranoj priči o ljubavi koja nije ravnopravna i čista, sačinjavaju jedno ostvarenje koje djeluje najbolje kada se ne sluša ono što pjeva Caro nego kako to izvodi.
[  ]

Uz neka slabija ostvarenja poput naporne 'The Maestro' kao uvjerljivo najgore pjesma na albumu s forsiranim 'postarivanjem', i dvije emotivno nabijene pjesme kao što su 'Black Valentine' i 'The Wonderful In You', te uz povremene bljeskove odličnih interpretacija ('Paris'), Emerald nudi cijeli paket i izgrađenu osobnost. Pop privlačnost je na visokoj razini, a utjecaji i uvažavanje nekih prošlih zvukova i atmosfera gotovo nadoknađuju činjenicu da se radi o albumu koji traje predugo i koji bi još bolje funkcionirao s 10, a ne s ovih 14 pjesama. Broj izvođačica koje evociraju neka prošla vremena, uz prilagođavanje večoj slušljivosti zadnjih godina postepeno raste, a Caro Emerald je u igru ušla na vrijeme i osigurala svoje mjesto pri vrhu. Možda se na sljedećem albumu napokon otisne jače od obale i poznatoga teritorija u neistražene teritorije. Temelje i sve predispozicije već ionako ima.

ocjena albuma [1-10]: 6

robert tabula // 20/06/2013

Share    

> mjuzik [last wanz]

cover: Beton

Kandžija: Beton (2018)

| 21/06/2018 | ivan blažinović |

>> opširnije


cover: Hyperbola

dRUMELODY: Hyperbola (2018)

| 21/06/2018 | pedja |

>> opširnije


cover: Galaxina Mon Amour

RONY PLAYSTATION: Galaxina Mon Amour (2018)

| 20/06/2018 | horvi |

>> opširnije


cover: Greetings From Black Mountains

GENERAL CLUSTER: Greetings From Black Mountains (2017)

| 19/06/2018 | horvi |

>> opširnije


cover: Dva pola ljudske prirode, EP

SANTORIUS SANTORIUS: Dva pola ljudske prirode, EP (2018)

| 18/06/2018 | horvi |

>> opširnije



well hosted by plus.hr | web by plastikfantastik*